سلامت جنسی

برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟

در این مقاله شما خواهید خواند

آلت تناسلی یکی از مهم‌ترین اندام‌های بدن یک مرد است. اگر این اندام، ظاهر قابل‌قبولی داشته باشد، اعتماد‌به‌نفس آقایان بهبود یافته و رابطه‌ی جنسی نیز، بسیار باکیفیت‌تر خواهد شد؛ اما اگر سایز آلت تناسلی آقایان مشکلاتی داشته باشد، لازم است که آن را حل کنید. برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ اگر دوست دارید جواب این سوال را بدانید، مطلب زیر را با‌دقت، مطالعه کنید.

آشنایی با ابعاد طبیعی آلت تناسلی در انسان‌ها

برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ این سوال ممکن است ذهن افراد مختلفی را درگیر کرده باشد و هیج جوابی برای آن، پیدا نکنند. برای پاسخ دادن به این سوال در ابتدا لازم است که بدانیم آلت تناسلی به‌طور معمول باید دارای چه اندازه‌ای باشد.

لازم است بدانید که اندازه و سایز یک آلت تناسلی معمولی در شرایط عادی درنهایت می‌تواند ۱۲ سانتی متر باشد. این اندازه در شرایط خاص و در هنگام نعوظ می‌تواند به ۱۵ سانتی متر برسد؛ اما ابعاد بزرگ و غیرطبیعی مثل ۲۵ سانتی متر، برای انسان‌ها علمی نیستند و نباید این اندازه‌ها را باور کنید.

پاسخ به سوالات رایج

در ادامه این مسیر، چند سوال مطرح است. اولین سوال این است که برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم و سوال بعدی میزان تاثیر ابعاد آلت تناسلی بر روی کیفیت رابطه جنسی است. پاسخ سوال اول بسیار گسترده و بزرگ است؛ بنابراین در قسمت‌های بعد به آن خواهیم پرداخت. برای پاسخگویی به سوال دوم، لازم است بدانید که ابعاد بزرگ‌تر آلت تناسلی، هیچ تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت رابطه جنسی نخواهد داشت.

اگر بخواهیم به این مسئله یک دید علمی داشته باشیم، در‌‌صورتی که ابعاد آلت تناسلی شما استاندارد باشد و از میزان عنوان شده کم‌تر نباشد، می‌توانید یک رابطه جنسی باکیفیت داشته باشید. اندازه آلت تناسلی زمانی بر روی کیفیت رابطه جنسی تاثیر منفی می‌گذارد که از حالت استاندارد نیز، کوچک‌تر باشد.

منظور از افزایش سایز آلت تناسلی در انسان‌ها چیست؟

یکی از اصلی‌ترین سوالات مطرح برای آقایان این است که برای بزرگ‌ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ اما منظور از افزایش سایز آلت تناسلی چیست؟ همانطور که می‌دانید، ابعاد آلت تناسلی برای آقایان می‌تواند متفاوت باشد. تصور اشتباهی که در‌بین افراد شایع است، باعث شده دید آقایان نسبت به آلت تناسلی خودشان منفی باشد.

در این شرایط اغلب یک مرد، تمام تلاشش را می‌کند که به‌کمک انواع روش‌ها ابعاد آلت تناسلی خودش را از حالت عادی بزرگ‌تر کند. این موضوع به یک باور در آقایان تبدیل شده که فکر می‌کنند هرچقدر آلت تناسلی آن‌ها بزرگ‌تر باشد، رضایت شریک عاطفی آن‌ها از رابطه جنسی، افزایش خواهد یافت.

اگر بخواهید در مورد این موضوع به علم مراجعه کنید، باید بدانید آلت تناسلی شما زمانی غیرعادی و کوچک است که ابعاد آن از ۷ سانتی متر کم‌تر باشد؛ در غیر این صورت، ابعاد و سایز آلت تناسلی شما درست و کافی است و شما نیازی به پاسخگویی سوال برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ نخواهید داشت.

نحوه بزرگ کردن آلت تناسلی مرد

افزایش اندازه آلت تناسلی به‌کمک روش‌های آسان‌تر

در گام اول برای اینکه بتوانید به سوال برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ پاسخ دهید، لازم است که به یک مشاور مراجعه کنید. به‌دلیل اینکه این موضوع برای افراد زیادی به یک دغدغه تبدیل شده، سایت‌های بسیاری راجب این مشکل، راهکارهایی ارائه دادند. این راهکار‌ها علمی نیستند و ممکن است بی‌اثر باشند و به سلامتی شما آسیب بزنند.

به‌همین دلیل بهتر است که برای انجام هر روشی، با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کامل را انجام داده و مطمئن شوید.

استفاده از قرص، کپسول و یا پماد‌ها

اولین روش معرفی شده برای از‌بین بردن مشکل سایز آلت تناسلی، استفاده از قرص و پماد است. بررسی‌های مختلف و گسترده‌ای که در این زمینه انجام شده، نشان می‌دهند که این روش تاثیر عمیق و جدی بر روی ابعاد آلت تناسلی نخواهد داشت.

این داروها اغلب به‌کمک تاثیراتی که بر روی هورمون‌ها می‌گذارند باعث تغییر ابعاد آلت تناسلی خواهند شد؛ اما این روش ممکن است هیچ تاثیری بر روی بزرگ‌تر شدن کیر (آلت تناسلی) شما نداشته باشد و افزون بر آن، حتی ممکن است به سبستم‌های مختلف بدن شما نیز آسیبی وارد کند.

استفاده از دستگاه‌های مختلف برای افزایش سایز

یکی‌دیگر از راهکارهایی که می‌توانید برای پاسخگویی به این سوال استفاده کنید، استفاده از دستگاه‌های مختلفی است که در این زمینه ساخته شده‌اند.

دستگاه‌هایی وجود دارند که می‌توان آلت تناسلی را داخل آن‌ها قرار داد و از قابلیت مکش دستگاه استفاده کرد. انجام مکش توسط این دستگاه، باعث تجمع مقدار زیادی خون در قسمت تناسلی فرد شده و به‌همین دلیل، آلت تناسلی شما متورم خواهد شد.

این دستگاه را نمی‌توان برای درمان دائمی موثر دانست. دراصل این دستگاه یک تاثیر آنی و قوی بر روی آلت تناسلی شما خواهد داشت که به‌مرور زمان ازبین می‌رود. نکته‌ای که راجب این دستگاه مهم است، خطر تجمع خون در ناحیه تناسلی است که باید به آن توجه کنید.

نوع دیگری از دستگاه‌های ساخته شده در این زمینه، از کشش برای درمان استفاده خواهند کرد. تمام اندام‌های بدن به‌طور معمول، مقدار کمی خاصیت کشسانی دارند؛ بنابراین در این راهکار اگر بتوانید از یک دستگاه استاندارد استفاده کنید، ممکن است بدون مشاهده هیچ عوارضی، ابعاد آلت تناسلی شما بیشتر شود.

استفاده از ورزش

اندام‌های بدن انسان طوری طراحی شده‌اند که می‌توان شکل ظاهری آن‌ها را به‌کمک ورزش، تغییر داد. اگر بتوانید به‌کمک انواع روش‌های ورزشی، خون را به سر آلت تناسلی خودتان هدایت کنید، ممکن است در دراز مدت، سایز آلت شما افزایش یابد. این روش پایه و تایید علمی ندارد؛ اما میزان آسیب و ضرر آن خیلی کم یا صفر است. امتحان کردن این روش اغلب برای فرد عوارضی نخواهد داشت و شاید مفید و موثر نیز باشد.

بزرگ کردن آلت مرد با ژل

تزریق ژل به آلت تناسلی برای افزایش سایز آن

شاید دیده باشید که تزریق ژل به لب می‌تواند تاثیر خوبی بر افزایش ابعاد آن داشته باشد؛ بنابراین می‌توانید از همین روش برای درمان مشکل کوچک بودن آلت تناسلی خودتان استفاده کنید.

توجه کنید که تزریق ژل اغلب نمی‌تواند طول آلت تناسلی را تغییر دهد و عمده‌ی تاثیر آن بر روی قطر آلت تناسلی شما خواهد بود. هیچ مدرکی وجود ندارد که به‌طور قطع بگوید این روش موثر است؛ اما امتحان آن برای افراد ممکن است.

برای انجام این کار باید به چند نکته توجه کنید. این درمان دائمی نیست و درنهایت پس از گذشت ۶ ماه از‌بین خواهد رفت. همچنین این روش خطرات و آسیب‌های مربوط به خودش را دارد و به اصطلاح دارای عوارض است؛ برهمین اساس لازم است که برای انجام این روش با یک پزشک مشورت کنید.

آویزان کردن یک جسم سنگین به آلت تناسلی

یکی دیگر از راهکارهایی که می‌تواند در پاسخ به سوال، برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ بدهید، استفاده از اجسام سنگین و متصل کردن آن به آلت تناسلی است. وزنه‌های مخصوصی برای این کار ساخته شده‌اند که ممکن است منجر به افزایش ابعاد آلت تناسلی مردان شود.

در این روش باید مراقب عوارض باشید. یک جسم سنگین می‌تواند باعث کبودی یا شل شدگی آلت تناسلی شما شده و ظاهر آن را تحت‌تاثیر قرار دهد. همچنین ممکن است ساختار داخلی آلت تناسلی نیز تحت‌فشار قرار گرفته و دچار مشکل شود. تاثیر این روش نیز چندان زیاد نخواهد بود.

افزایش اندازه آلت تناسلی به‌کمک انجام جراحی

بهتر است در زمان پاسخگویی به سوال، نحوه بزرگ کردن آلت تناسلی، از روش‌های آسان‌تر استفاده کنید؛ اما اگر هیچ نتیجه‌ای مشاهده نکردید و افزایش سایز آلت تناسلی را واجب می‌دانید، لازم است که از روش‌های جراحی برای درمان این مشکل استفاده کنید.

جراحی در این زمینه به‌هیج عنوان نباید سر‌خود انجام شود و باید تحت‌نظر پزشک باشد. حتی لازم است که قبل از انجام جراحی، انواع آزمایش‌ها گرفته شود و از فرآیند کار اطمینان داشته باشید. جراحی برای افزایش سایز آلت به ۲ قسمت تقسیم شده که در ادامه با جزئیات هر‌کدام، آشنا خواهید شد.

افزایش سایز طولی آلت تناسلی به‌کمک جراحی

برای انجام این جراحی، چند راهکار مختلف وحود دارد؛ اما اصلی‌ترین کاری که در این روش انجام خواهد شد، کاهش میزان آلت تناسلی مخفی داخل بدن است. آلت تناسلی در مردان، یک قسمت مخفی در داخل بدن نیز دارد. در هنگام جراحی، این میزان مخفی، کمتر شده و قسمت بیشتری از آلت تناسلی نمایان خواهد شد.

پوزیشن رابطه جنسی در بارداری بیشتر بخوانید: پوزیشن‌ رابطه جنسی مناسب در دوران بارداری

این کار به افزایش سایز طولی آلت تناسلی کمک بزرگی خواهد کرد و آلت تناسلی در ظاهر افزایش ابعاد می‌دهد. البته ممکن است جراحی به‌صورتی انجام شود که ارتباط طول آلت تناسلی با بدن ضعیف‌تر شود. این جراحی به آزادی بیشتر اندام خصوصی شما منجر خواهد شد و همین موضوع، در گذر زمان طول آن را افزایش می‌دهد.

افزایش ابعاد قطر آلت تناسلی به‌کمک جراحی

ممکن است در شرایطی بیمار از قطر آلت تناسلی خودش ناراضی باشد و با طول آن مشکلی نداشته باشد. از اولین روش‌های درمانی در این زمینه، پیوند چربی از سایر نقاط بدن به آلت تناسلی بود که تاثیر زیادی نداشت و دیگر از آن استفاده نخواهد شد.

از جدید‌ترین روش‌های موجود در این زمینه، پیوند آلت تناسلی با انواع قسمت‌های بدن یک مرده است. این روش می‌تواند بسیار موثر باشد. هرچند ممکن است برای برخی افراد چندان خوب به‌نظر نرسد؛ اما اگر به‌دنبال افزایش سایز آلت تناسلی خودشان هستند، باید این جراحی را انجام دهند.

در جواب سوال، اگر بخواهید از راهکارهای جراحی استفاده کنید، می‌توانید به‌صورت جدا و یا به‌طور همزمان از این ۲ روش معرفی‌شده استفاده کنید. روش جراحی نسبت به روش‌های دیگر، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

در زمینه راهکار جراحی برای درمان این مشکل باید در‌نظر داشته باشید که مشورت با پزشک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچین یک پزشک مجرب از این روش استفاده نمی‌کند. مگر در یک شرایط خاص که اندازه آلت تناسلی بیمار، خیلی کم باشد و کوچک‌تر از ۷ سانتی متر باشد.

آموزش بزرگ کردن آلت مرد

استفاده از روش‌های تجربی برای بزرگ‌تر کردن آلت تناسلی

به‌غیر از روش‌های درمانی ساده و روش جراحی، بیمار می‌تواند از روش‌های تجربی نیز کمک بگیرد. این سری از درمان‌ها نمی‌توانند یک پاسخ خوب برای سوال برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ محسوب شوند. اگر بخواهیم یک دلیل برای این موضوع عنوان کنیم، موقتی بودن است. این روش‌ها تاثیر دائمی نخواهند داشت و برای افرادی که با سایز آلت تناسلی خودشان مشکل جدی ندارند، مناسب هستند. در ادامه به شرح موارد مذکور خواهیم پرداخت.

کم کردن وزن می‌تواند برای فرد مفید باشد

همه‌ی افراد می‌دانند که چاق بودن برای تمامی اندام‌های بدن مضر است. این مشکل حتی بر روی سایز آلت تناسلی مردان نیز اثرگذار است. وقتی فرد چاق باشد، چربی‌ها بر روی آلت تناسلی قرار گرفته و مانع عملکرد مناسب آن خواهند شد؛ بنابراین اگر می‌خواهید سایز شما بزرگ‌تر شود باید یک وزن ایده‌آل و مناسب داشته باشید.

موهای خودتان را ازبین ببرید تا آلت تناسلی شما بزرگ‌تر شود

علم نمی‌تواند این روش را توجیه کند؛ اما همانطور که در ابتدا گفته شد، روش‌های معرفی شده، تجربی هستند. افراد زیادی می‌گویند بزرگ‌تر شدن موهای ناحیه تناسلی، خطای دیدی ایجاد کرده و باعث کوچکتر شدن آلت تناسلی خواهد شد.

 اگر بتوانید از رشد این موها جلوگیری کنید ممکن است سایز آلت تناسلی شما بیشتر شود و بتوانید به‌کمک این روش به سوال برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ پاسخ دهید.

از روغن و کرم‌های مخصوص استفاده کنید

کرم‌ها و روغن‌هایی ساخته شده‌ که می‌توانند سایز آلت تناسلی را بیشتر کنند. البته در صحت این روش هیچ تضمینی وجود ندارد و نمی‌توان به‌طور مطمئن از آن‌ها استفاده کرد. این کرم‌ها اغلب شبیه قرص و دارو تاثیر درستی نخواهند داشت و حتی اگر موثر باشند، موقتی بوده و زود از‌بین خواهند رفت. همچنین استفاده از راهکارهایی شبیه به کرم و دارو که شیمیایی هستند، ممکن است سلامت شما را به خطر بیندازند.

اگر بتوانید از روغن‌های اصل استفاده کنید که برای بدن بی‌ضرر است، ممکن است این راهکار کمی مناسب‌تر شود. در این وضعیت انجام ماساژ به‌کمک این روغن اگر به افزایش سایز منجر نشود، هیچ آسیبی هم نخواهد داشت و شما چیزی را از دست نمی‌دهید.

بزرگ کردن آلت تناسلی به کمک طب سنتی

کمک گرفتن از طب سنتی برای افزایش سایز آلت تناسلی

برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ پاسخ به این سوال می‌تواند بسیار گسترده باشد. همچنین درمان‌ها می‌توانند شیمیایی و یا سنتی باشند. درمان‌های سنتی به انسان اجازه می‌دهد تا برای رفع مشکل تلاش کند. این تلاش برای بدن بی‌ضرر است و این روش به‌همین دلیل بسیار کاربردی محسوب خواهد شد. در ادامه با چند راهکار خوب در این زمینه آشنا می‌شویم.

روغن‌ها می‌توانند معجزه کنند

طب سنتی به روغن و ماساژ توجه ویژه‌ای دارد. در این طب، روغن خراطین که به زالو مرتبط است، برای افزایش سایز پیشنهاد خواهد شد. این روغن از زمان‌های بسیار دور استفاده شده و تاثیر عمیقی که بر افزایش سایز آلت تناسلی خواهد داشت، عجیب و بی‌نظیر است. از دیگر روغن‌های مفید برای افزایش سایز، سیاه دانه است. این روغن پروستات مردان را قوی می‌کند و در گذر زمان، منجر با افزایش سایز آلت تناسلی آقایان خواهد شد.

خوراکی‌ها باید به‌طور مکرر مصرف شوند

اگر بخواهید به سوال برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ از طریق طب سنتی پاسخ دهید، لازم است که خوراکی‌ها را جدی بگیرید. بعضی از خوراکی‌ها مثل هندوانه بر روی آلت تناسلی و رابطه جنسی تاثیر بسیار مفیدی خواهند داشت. شرط انجام این روش، استفاده مکرر است. اگر بتوانید از خوراکی‌های مفید به‌طور دقیق و با برنامه استفاده کنید، ممکن است سایز آلت تناسلی شما به‌طور چشم‌گیری بیشتر شود. بهتر است برای داشتن یک نتیجه بهتر، درکنار مصرف مکرر خوراکی، ورزش را نیز جدی بگیرید.

بهترین روش برای بهبود وضعیت ابعاد آلت تناسلی مردان کدام است؟

در مطلب فوق ما روش‌های مختلفی را معرفی کردیم که بر روی افزایش سایز آلت تناسلی موثر هستند؛ در واقع می‌توان به‌کمک این روش‌ها به سوال، برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ پاسخ داد؛ اما کدام روش می‌تواند بهترین باشد؟

در این زمینه باید بدانید که تمامی روش‌های موجود دارای ریسک هستند و اغلب روش‌ها نیز، عوارضی خواهند داشت. هیچ راهکار مطمئنی وجود ندارد که از نظر علم تضمین شده باشد و بتواند به‌طور دقیق و مطمئن، سایز آلت تناسلی شما را افزایش دهد.

افزون بر تمام موارد گفته شده، باید بدانید که بدن افراد با یکدیگر بسیار متفاوت است. ممکن است بعضی از روش‌ها برای برخی مفید باشد؛ اما برای تعدادی دیگر، مضر باشد. برای این درمان سخت، هیچ اطمینانی موجود نیست و اگر دوست دارید سایز آلت شما بیشتر شود لازم است که ریسک کنید و یک راه را به دلخواه انتخاب کرده و امتحان کنید.

فراموش نکنید که قبل از هر کاری با یک پزشک معتبر و متخصص در این زمینه مشورت کنید. پزشک شما باید مجرب و قدرتمند باشد و بتواند برای درمان شما تمام جوانب را در نظر بگیرد و عوارض را برای شما به حداقل میزان ممکن برساند.

انجام روش‌های افزایش سایز آلت تناسلی، عوارضی نیز خواهد داشت؟

وقتی مشکلی در بدن انسان وجود دارد، فرد تنها به رفع آن فکر می‌کند و هیچ توجهی به بعد از حل مشکل نخواهد داشت. باید توجه کنید که آلت تناسلی یکی از قسمت‌های اصلی بدن مردان است که به‌طور عادی ساخته شده است و نباید دست‌کاری شود.

قبل از پاسخگویی به سوال و انجام روش‌های موجود، به عوارض آن فکر کنید. عمده‌ترین آسیب در این روش‌ها ایجاد حالت تهوع است. اگر جراحی را انجام دهید، ممکن است دچار عفونت شده و یا لخته‌های خون را مشاهده کنید.

ایجاد تغییر در ساختار آلت تناسلی و یا حتی فشار آوردن به آن ممکن است نعوظ را با مشکل روبه رو کند و یا در شرایط حاد، نعوظ به‌طور کامل مختل شود. خستگی و ناتوانی نیز یکی از دیگر عوارض این روش‌ها خواهد بود.

در مواردی ممکن است بافت آلت تناسلی ازبین برود یا دچار مشکل شود. در این مسیر داشتن استرس یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که با آن مواجه خواهید شد. در روش‌های موقتی، انجام مجدد نیز می‌تواند سخت و وقت‌گیر باشد و حتی ممکن است برای بدن ضرر‌های بیشتری به‌دنبال داشته باشد.

نتیجه گیری

متاسفانه در جامعه امروز که رسانه‌ها همه چیز را به‌طور شفاف پوشش می‌دهند، سایز آلت تناسلی به یک مسئله مهم تبدیل شده. آقایان اندام خصوصی خودشان را با عکس‌ها و فیلم‌های موجود در این رسانه‌ها مقایسه می‌کنند و در اعتماد به نفس آن‌ها اختلال‌های مختلفی به‌وجود خواهد آمد.

در مطلب فوق به سوال برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه کنیم؟ به‌طور کامل و جزئی پاسخ دادیم. در ابتدا راجب سایز استاندارد آلت تناسلی صحبت کردیم و درادامه، به روش‌هایی پرداختیم که بر روی افزایش این سایز موثر هستند؛ همچنین عوارض این راهکارهای درمانی را نیز عنوان کردیم. درهنگام انجام تمامی روش‌های درمانی، ابتدا سلامت بدن خودتان را مدنظر قرار دهید و سپس به درمان مشغول شوید‌.

4.3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا