سلامت جنسی

رابطه جنسی طبیعی چند دقیقه طول می‌کشد؟

در این مقاله شما خواهید خواند

یکی از موضوعات بحث برانگیز که بسیاری از زوج ها در مورد آن بحث می کنند، اینست که یک رابطه جنسی معمولی چند دقیقه باید طول بکشد؟ این عدد می تواند برای هر زوج و همچنین برای مردان و زنان متفاوت باشد. زیرا زنان کمی دیرتر از مردان به ارگاسم می رسند. طبق مطالعه‌ای که در سال 2005 روی اعضای انجمن تحقیقات و درمان جنسی انجام شد، مقاربت واژینال معمولاً 3 تا 7 دقیقه طول می‌کشد. طبق این مطالعه، رابطه جنسی واژینال به مدت 1-2 دقیقه “خیلی کوتاه” است. مقاربت واژینال به مدت 10 تا 30 دقیقه “بیش از حد طولانی” در نظر گرفته می شود. چه فکری در این باره دارید؟ به نظر شما رابطه جنسی باید چند دقیقه طول بکشد؟

متخصصان جنسی می گویند که رابطه جنسی مطلوب باید بین 7 تا 13 دقیقه طول بکشد. لازم به ذکر است که این اعداد فقط به دخول واژن اشاره دارد. چیزهای دیگری مانند بوسیدن و عشق ورزی قبل از رابطه جنسی به عنوان رابطه جنسی به حساب نمی آیند. آیا فکر می کنید این مدت برای هر دوی شما برای رسیدن به ارگاسم کافی است؟

اگر در رابطه جنسی خود با مشکل مواجه هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا تمام جنبه های رابطه جنسی را بررسی کنیم. همچنین برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید از طریق سامانه ما با روانشناسان و درمانگران جنسی یا روانشناس آنلاین تماس بگیرید. متخصصین زنان و اورولوژی نیز می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

مدت زمان مناسب رابطه جنسی در یک رابطه زناشویی چقدر است؟

هیچ محدودیت زمانی مشخصی برای رابطه جنسی وجود ندارد. در واقع، این یک موضوع سلیقه ای است. بسیاری از مردم بر این باورند که وقتی یک مرد انزال می کند، به معنای رابطه جنسی خوب است. اما برخی دیگر معتقدند که رابطه جنسی خوب زمانی اتفاق می افتد که طرف به اوج لذت جنسی و لذت فوق العاده برسد. البته با وجود تفاوت در مدت زمان انزال در خانم ها و آقایان، از نظر افراد از رویکرد دوم، مدت زمان رابطه بیشتر خواهد بود.

بسیاری از افراد مدت زمان رابطه جنسی را بر اساس دخول در نظر می گیرند، اما برخی دیگر ممکن است مدت زمان رابطه جنسی را از زمان پیش بازی یا همراه با سایر انواع رابطه جنسی مانند رابطه جنسی دهانی، واژینال یا مقعدی در نظر بگیرند. بنابراین، تعیین دقیق زمان ایده آل برای عروسی کار آسانی نیست.

برای رسیدن به زمان مناسب برای رابطه جنسی، ابتدا باید در یک برنامه آموزش جنسی شرکت کرده باشید و همچنین شناخت خوبی از بدن خود و بدن همسرتان و نواحی حساس آنها داشته باشید.

رابطه جنسی طبیعی چند دقیقه طول می کشد؟

اگر بخواهیم این موضوع را تعمیم دهیم به عقیده اکثر افراد رابطه جنسی طبیعی زمانی است که بعد از دخول حدود 7 تا 13 دقیقه طول بکشد. مدت زمانی بیشتر از این مقدار را انزال تاخیری نیز می‌گویند و دوره زمانی کمتر از این مقدار را انزال زودرس می نامند.

در چند دقیقه باید ارضا شد؟

مدت زمان رسیدن به ارگاسم در زنان و مردان متفاوت است. هر فرد دارای ویژگی های جنسی منحصر به فرد است، بنابراین زمان ارضا به شرایط طرفین بستگی دارد.

برای داشتن یک رابطه جنسی طبیعی، طرفین باید با یکدیگر سازگار باشند. این بدان معناست که آنها دیر یا زود انزالی با توافق هم همراه همدیگر ارضا شوند. ناگفته نماند که زوج ها می توانند در موقعیت های دیگر نیز سازگار شوند. بسیاری از زنان شور و شوق رابطه جنسی را به ارگاسم ترجیح می دهند و اگر مردشان زود انزالی داشته باشد، کاملاً به آن عادت کرده اند.

تاخیر در انزال چیست؟

تاخیر در انزال که گاهی اوقات انزال زودرس نامیده می شود، زمانی است که مردان مدت زیادی از تحریک جنسی طول می کشند تا به اوج برسند و از آلت تناسلی انزال کنند. برخی از مردان با تاخیر در انزال ممکن است اصلا انزال نداشته باشند. به طور کلی افرادی که بیش از 20 دقیقه طول می کشد تا انزال کنند، دچار تاخیر در انزال می شوند.

تاخیر در انزال می تواند یک مشکل موقت یا مادام العمر باشد. علل احتمالی ترشحات تاخیری شامل بیماری های مزمن خاص، جراحی ها و داروها است. درمان تاخیر در انزال بستگی به علت اصلی دارد.

تاخیر در انزال برای مردان امری طبیعی است. تاخیر در انزال تنها در صورتی مشکل ساز است که ادامه یابد یا برای شما یا همسرتان استرس ایجاد کند.

آیا زودانزال هستید؟

انزال زودرس وضعیتی است که در آن مرد در حین مقاربت زودتر از زمان مورد نظر خود یا شریک زندگی خود را ارضا می کند. انزال زودرس یک مشکل شایع جنسی است. تخمین ها متفاوت است، اما از هر سه مرد یک نفر می گوید که در مقطعی با این مشکل مواجه می شود. به طور کلی، رابطه جنسی که در آن رضایت در عرض 3 دقیقه پس از قرار دادن ایجاد می شود، انزال زودرس نامیده می شود.

تا زمانی که انزال زودرس به ندرت اتفاق می افتد، جای نگرانی وجود ندارد. با این حال، ممکن است انزال زودرس مزمن داشته باشید. در این مورد، شما نیاز به کمک پزشکی دارید.

مدت رابطه جنسی در انواع سکس چقدر است؟

مدت رابطه جنسی در انواع سکس چقدر است؟

در رابطه با این موضوع نظر طرفین بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد. بسیاری رابطه جنسی را فقط به عنوان رابطه جنسی در واژن می دانند و طول رابطه خود را اندازه می گیرند. اما برخی دیگر رابطه جنسی دهانی و مقعدی را بخش مهمی از رابطه جنسی می دانند، حتی گاهی اوقات از آن  به عنوان رابطه جنسی کامل یاد می کنند. بنابراین به عقیده بسیاری برای هر نوع رابطه جنسی باید زمان های متفاوتی در نظر گرفت.

رابطه جنسی دهانی چقدر طول می کشد؟

رابطه جنسی دهانی برای مردان بسیار مهم است. بنابراین 30 درصد از مردان رابطه دهانی را رابطه جنسی ایده آل می دانند. نظرات افراد در مورد مدت زمان رابطه جنسی دهانی بسته به منطقه جغرافیایی و جنسیت متفاوت است. به عنوان مثال، مردان اروپایی معتقدند که رابطه دهانی باید به طور متوسط ​​11 دقیقه طول بکشد. اما زنان اروپایی بر این باورند که 8 دقیقه رابطه جنسی دهانی در طول رابطه جنسی کافی است.

رابطه مقعدی چقدر طول می کشد؟

در سطوح گوناگون تجربه، مدت زمان رابطه از مقعد برای هرکس متفاوت است. بنابراین نمی توان به این سوال پاسخ دقیقی داد. بسیاری از خانم ها به دلیل درد رابطه جنسی مقعدی را قبول نمی کنند یا به مدت 2 دقیقه آن را تحمل می کنند بسیاری از خانم ها سعی می کنند با ورزش، مدت زمان رابطه جنسی از مقعد را افزایش دهند. حتی برخی از آنها از این نوع رفتار جنسی برای جایگزینی کامل سکس واژینال استفاده می کنند.

کلید رابطه جنسی مقعدی خوب گوش دادن به بدنتان است. اگر در حین مقاربت جنسی مقعدی دچار درد شدید شدید، باید آن را متوقف کنید. با تکرار و تمرین می توانید مدت زمان رابطه جنسی را به 10 دقیقه افزایش دهید. در این دوران ممکن است بدن شما آسیب ببیند و دچار مشکلاتی مانند هموروئید شوید.

میزان دخول باید چقدر باشد؟

میزان دخول بر اساس ترجیحات فردی متفاوت است. اکثر مردم ترجیح می دهند زمان رابطه خود را قبل از دخول بگذرانند. در نتیجه زمان دخول کمتر خواهد بود. به طور کلی زمان دخول مناسب بین 7 تا 13 دقیقه است.

آیا زمان بندی و رضایت از مقاربت به کیفیت بهتر رابطه جنسی کمک می کند؟

ارضای نیازهای جنسی نه تنها در کیفیت رابطه جنسی خوب موثر است، بلکه در بهبود کیفیت زندگی نیز موثر است. زمانی که زوجین در زمان دلخواه خود آمیزش دلخواه خود را داشته باشند، به رضایت جنسی دست می یابند.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افرادی که حداقل یک بار در هفته و در دوره های عادی رابطه جنسی دارند، زندگی شادتری دارند. برخی افراد بر این باورند که رابطه جنسی خوب و در زمان مناسب، حتی بیشتر از پول، زندگی آنها را شاد و لذت‌بخش می کند.

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی صبح ها و حوالی ساعت 3 بعد از ظهر است، زیرا در آن زمان است که مردان و زنان هماهنگ تر هستند. در حالی که مردان از اوایل تا اواسط صبح (به دلیل افزایش تستوسترون) می توانند از نظر فیزیکی در بهترین حالت خود باشند، در اواخر بعد از ظهر به اوج استروژن می رسند و باعث می شود که از نظر عاطفی بیشتر با شریک زندگی خود هماهنگ شوند. زنان به طور همزمان بالاترین سطح کورتیزول را تجربه می کنند که به افزایش انرژی و هوشیاری کمک می کند.

یافتن زمان مناسب برای رابطه جنسی می تواند به بهبود طول مدت و کیفیت رابطه جنسی کمک کند.

کاندوم خاردار چیست و نکات مهمی که باید بدانید! بیشتر بخوانید: کاندوم خاردار چیست و نکات مهمی که باید بدانید!

طبق مطالعات انجام شده، زمان بعد از بیدار شدن از خواب، بهترین زمان برای رابطه جنسی است و می تواند یک روز پرنشاط را برای شما ایجاد کند، زیرا هم افراد انرژی و زمان کافی برای رابطه جنسی دارند و هم بدن پر انرژی است.

بیشترین تعداد رابطه جنسی در یک روز چند بار است؟

محدودیتی برای تعداد رابطه جنسی در یک روز وجود ندارد. تنها محدودیت شما این واقعیت است که افزایش دفعات قرار گرفتن در معرض اصطکاک و آسیب به آلت تناسلی را افزایش می دهد (اگرچه استفاده از روغن می تواند به کاهش آن کمک کند).

با یک یا دو بار رابطه جنسی، زوج ها به اندازه کافی لذت می برند. اما شاید عده ای به دنبال یک رابطه ماجراجویانه باشند یا بخواهند محدودیت های خود را بشکنند و این موضوع ذهنشان را مشغول کرده باشد.

نمی توان تعیین کرد که هر روز چند بار رابطه جنسی مجاز است و هر فرد ممکن است بسته به موقعیت جنسی زمان های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال، زنی با داشتن 919 رابطه جنسی در یک روز، رکورد گینس را برای تعداد دفعات رابطه جنسی ثبت کرده است. بنابراین، فرد می تواند چندین بار در روز رابطه جنسی داشته باشد.

یک مرد در روز چند بار می تواند ارضا گردد؟

به طور متوسط، مردان پس از رابطه جنسی دو تا سه بار در روز احساس خستگی می کنند و ترجیح می دهند بیشتر از این تعداد رابطه جنسی نداشته باشند.

علاوه بر این، اگر از قرص های افزایش دهنده میل جنسی استفاده می کنید، ممکن است تا پنج بار در روز رابطه جنسی داشته باشید.

یک زن در یک روز چند بار می تواند ارضا شود؟

زنان ارگاسم کاملاً متفاوتی نسبت به مردان دارند. هر زن می تواند چندین بار در طول رابطه جنسی سیر شود و با هیجان مضاعف به رابطه جنسی ادامه دهد.

برخی دیگر ممکن است فقط یک یا دو مورد در طول رابطه داشته باشند. بنابراین، پاسخ به اینکه یک زن چند بار می تواند خود را راضی کند بستگی به استقامت او و شریک زندگی اش در این دوره زمانی دارد. به طور کلی، هر چه میل جنسی یک زن بیشتر باشد، بیشتر اوقات می تواند به ارگاسم برسد.

برای طولانی تر شدن رابطه جنسی چه باید کرد؟

برای طولانی تر شدن رابطه جنسی چه باید کرد؟

چندین راه برای افزایش عمر جنسی وجود دارد. همه چیز از محصولات بهداشتی گرفته تا تمرینات ورزشی خاص می تواند در این زمینه موثر باشد. در ادامه به این روش ها خواهیم پرداخت.

1. آیا اسپری تاخیری برای طولانی شدن زمان رابطه جنسی خوب است؟

تأخیر در انزال بر کمک به مردان در تاخیر انزال تمرکز دارد. تزریق معمولاً با استفاده از بی حسی موضعی روی آلت تناسلی مؤثر است، به این معنی که فرد احساس عشق بازی و رابطه جنسی با شدت کمتری را تجربه می کند. این اسپری اغلب از پلی اتیلن ساخته می شود. مطالعات نشان می دهد که استفاده از آن 5 دقیقه قبل از رابطه جنسی منجر به کنترل بهتر انزال و رضایت جنسی می شود.

2. قرص هایی برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی

قرص های زیادی وجود دارند که می توانند بر مدت زمان انزال تأثیر بگذارند. به گزارش Medicalnewstoday، داروهای زیر می توانند به عنوان قرص های تاخیری عمل کنند:

  • قرص های ED
  • داروهای ضد افسردگی مانند مهارکننده های بازجذب سروتونین
  • ترامادول
  • کدئین
  • ویاگرا

قبل از استفاده از قرص تاخیری، باید با یک داروساز و یا پزشک متخصص مشورت کنید. این داروها در کنار فوایدی که دارند، عوارض جانبی بالقوه ای نیز دارند.

3. بهترین کاندوم برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی چیست؟

انواع مختلفی از کاندوم ها وجود دارند که حاوی مواد تاخیری هستند تا به شما کمک کنند زمان مناسب برای رابطه جنسی را پیدا کنید. به گفته Healthline، انواع کاندوم های تاخیری عبارتند از:

  • کاندوم تروجان
  • کاندوم‌های اوکاموتو کرون
  • کاندوم‌های روغنی
  • کاندوم Durex Performax Intense
  • کاندوم لایف استایلز

4. ورزش کگل زمان ارضا شدن را افزایش می دهد؟

ورزش کگل نام مستعار تمرینات کف لگن است. عضلات کف لگن به تقویت عملکرد مثانه و افزایش مدت زمان انزال کمک می کنند. ورزش هایی که به تقویت این گروه عضلانی کمک می کنند می توانند به بهبود توانایی شما در به تاخیر انداختن ارگاسم کمک کنند.

تمرینات کگل برای زنان نیز به اندازه مردان موثر است. مهمترین نکته در مورد این تمرین این است که شما متعهد به انجام آن باشید تا به نتایج دلخواه برسید.

5. آیا عشق بازی باعث طولانی شدن زمان رابطه جنسی می شود؟

نه، عشق بازی می تواند مدت زمان رابطه جنسی را کوتاه کند! عشق بازی باعث می شود لذت جنسی شما به اوج برسد، به همین دلیل است که ارگاسم سریعتر از آنچه انتظار دارید اتفاق می افتد.

6. بهترین حالت برای افزایش زمان رابطه جنسی چیست؟

برخی از پوزیشن ها مدت زمان انزال را افزایش می دهند. سعی کنید در حین رابطه جنسی از موقعیتی استفاده کنید که نیاز به تحریک کمتری داشته باشد. به عنوان مثال، نشستن روی صندلی، مدت زمان انزال را افزایش می دهد. در این حالت مرد باید روی صندلی بنشیند و همسرش وظیفه بالا و پایین رفتن را انجام دهد.

پوزیشن هایی مانند استایل سگی که نیاز به فعالیت بیشتری دارد، مدت زمان رابطه جنسی را کوتاه می کند.

برای طولانی شدن رابطه جنسی به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

Natural sex

برای افزایش زمان نزدیکی، ابتدا باید علت انزال زودرس خود را شناسایی کنید. اگر به دلیل استرس و اضطراب از انزال کوتاه مدت رنج می برید، روانشناسان می توانند به شما در بهبود زمان رابطه جنسی کمک کنند. مشاوره گرفتن از یک متخصص جنسی و مشاور ازدواج نیز در این زمینه به شما کمک زیادی می کند.

میزان زمان مناسب برای رابطه جنسی موضوعی بحث برانگیز است که زوجین در مورد آن سوالات زیادی دارند. ما در این مقاله سعی کردیم به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم، اما اگر سوالی دارید که پاسخ داده نشده، لطفا پرسش خود را در انتهای همین صفحه مطرح کنید تا به زودی یکی از کارشناسان ما به آن پاسخ دهد. علاوه بر این، اگر برای پرسیدن سؤال در اینجا احساس راحتی نمی کنید، می توانید از مشاوره تلفنی یا پیامکی با متخصص زنان و زایمان، اورولوژی، روانشناس و درمانگر جنسی ما استفاده کنید.

جمع بندی و راهنمای مراجعه به پزشک

برای مدت زمانی که رابطه جنسی باید طول بکشد، هیچ محدودیت و درست یا نادرستی وجود ندارد. سلایق افراد متفاوت است و هر فرد با مدت زمان رابطه جنسی متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است رابطه جنسی طولانی را دوست داشته باشند و برخی ممکن است رابطه جنسی طولانی را دوست نداشته باشند. شما و همسرتان باید در مورد مدت زمان مناسب برای رابطه جنسی به توافق برسید.

تعاریف جنسی، انتظارات فردی و تمایلات متقابل بر طول مدت مقاربت تأثیر می گذارد. اگر نگران مدت زمان مقاربت هستید و می خواهید مدت زمان آن را کم یا زیاد کنید، می توانید با روانشناس، درمانگر جنسی یا سایر متخصصان مانند متخصص زنان یا اورولوژیست مشورت کنید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا