سلامت جنسی

انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی

زندگی مشترک، نیاز به آگاهی و تحقیق دارد. رابطه جنسی فقط همان چیزی نیست که به‌صورت عادی بلد هستید. اگر نتوانید شرایط رابطه جنسی را به بهترین شیوه مهیا کنید، در گذشت زمان، رابطه شما از‌بین خواهد رفت.

یادگیری انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی می‌تواند به شما کمک بزرگی بکند. روش‌هایی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند لحظاتی خاص را تجربه کنید و شریک عاطفی خود‌تان را نیز خوشنود کنید. در ادامه مطلب، روش‌های مختلف عشق بازی قبل از رابطه جنسی را به‌طور کامل شرح می‌دهیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها یک زندگی خوب را بسازید.

توضیحات کلی راجب عشق بازی و موارد مربوط به آن

وقتی یک مرد و یک زن درکنار یکدیگر قرار می‌گیرند، یک زندگی را خواهند ساخت. این زندگی جزئیات زیادی دارد و لازم است به آن توجه شود. یکی از مهم‌ترین مسائل یک زندگی موفق، رابطه جنسی و مسائل مربوط به آن است. هرچقدر رابطه جنسی عمیق‌تر و بهتر باشد، زندگی شاداب‌تری برای زوج‌ها به‌وجود خواهد آمد؛ بنابراین آگاهی از جزئیات رابطه جنسی می‌تواند زندگی را برای شما بهتر کند.

عشق بازی یکی از موثر‌ترین موارد بر روی رابطه جنسی است. اگر بتوانید کیفیت عشق بازی را در رابطه خود‌تان افزایش دهید، می‌توانید رابطه جنسی خوب را برای خود‌تان تضمین کنید. یادگیری انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی می‌تواند استعداد شما در رابطه جنسی را بهبود داده و شما را در مسیری قرار دهد که درنهایت بتوانید رابطه جنسی منحصر‌به‌فردی را تجربه کنید. در ادامه روش‌ها و راهکارهایی را ارائه می‌کنیم تا به‌کمک آن‌ها بتوانید عشق بازی قبل از رابطه جنسیرا یاد بگیرید.

1. لمس کردن در رابطه جنسی و عشق بازی، یک مسئله مهم است!

یکی ار مسائل مهم در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی مسئله لمس کردن است. بدن انسان‌ها رگ‌های بیشماری دارد و اعصاب ِآن در سر‌تا‌سر اندام‌های او قرار گرفته است. لمس هر قسمت از بدن می‌تواند این عصب‌ها را فعال کند. با فعال شدن اعصاب بدن، پیام عصبی منتقل شده و افراد برای برقراری رابطه آماده خواهند شد.

باید شریک خود‌تان را لمس کنید و اجازه دهید که او نیز بتواند شما را لمس کند. در ابتدای مسیر از قسمت‌های عادی‌تر مثل دست شروع کنید و در ادامه، این روند را بهتر کنید. کم‌کم به سمت قسمت‌های حساس‌تر بروید و در آخر، از لمس کردن اندام‌های خصوصی استفاده کنید. لمس کردن می‌تواند به تنهایی انجام شود و یا حتی می‌توانید از این راهکار در کنار انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی استفاده کنید و شریک جنسی خود‌تان را در بهترین حالت ممکن، قرار دهید.

قبل از شروع این فرآیند بهتر است راجب جزئیات بدن زن و مرد تحقیق کنید. روش تحریک شدن هرکدام از آن‌ها متفاوت است. برای مثال مردها از طریق چشم به‌شدت تحریک می‌شوند. در‌واقع اگر به‌دنبال تحریک سریع مردان هستید، می‌توانید ابتدا مقداری از اندام خود‌تان را در معرض دید شریک عاطفیتان قرار دهید و سپس قسمت‌هایی از بدن او را لمس کنید.

اگر شریک جنسی شما خانم است بهتر است در ابتدا حرکات خود‌تان را سنجیده و انتخاب کنید. خود‌تان را به گوش‌های همسر‌تان برسانید و راجب رابطه و مسائل مربوط به آن، با همسر‌تان صحبت کنید. در همین حین، سعی کنید تا جایی که می‌توانید با دست یا بدنتان، اندام‌های مختلف شریک جنسی خود‌تان را لمس کنید. تمامی این کار‌ها می‌تواند شریک شما را برای یک رابطه خوب آماده کند.

2. از جزئیات غافل نشوید تا عشق بازی شما منحصر‌به‌فرد شود

اگر دوست دارید در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی مستعد شوید، باید به جزئیات توجه ویژه‌ای داشته باشید. یاد بگیرید که عکس العمل به موقع و درست نشان دهید.

نفس کشیدن یک عمل تاثیرگذار است. سعی کنید درهنگام نزدیک شدن شریک جنسی به قسمت‌های خصوصی بدنتان، ریتم نفس کشیدن شما با حالت عادی متفاوت شود. از صدای نفس کشیدن برای آگاه کردن فرد مقابل استفاده کنید. از همین‌طریق، او را برای کاری که انجام می‌دهد، تشویق کنید تا متوجه شود که شما از عمل او راضی هستید.

از دیگر مسائل مهم در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی توجه به اندام‌های مختلف است. به جز اندام‌های خصوصی، بسیاری از قسمت‌های بدن حساس هستند و می‌توانند به شما در داشتن یک رابطه جنسی موفق، کمک کنند. برای مثال می‌توانید از گوش‌ها و گردن بیشترین استفاده را بکنید. حرکات خود‌تان را یکنواخت نکنید و در کارهایی که می‌کنید متفاوت ظاهر شوید.

سرعت حرکات

سرعت یکنواخت می‌تواند قاتل یک رابطه و عشق بازی خوب باشد. اگر می‌خواهید عشق بازی بی‌نظیری داشته باشید، باید اعتدال را رعایت کنید. کمی از حرکاتتان را آرام انجام دهید و تعدادی دیگر را، بسیار تند و سریع به پایان برسانید. غیر‌قابل‌پیش‌بینی‌بودن به عشق بازی شما هیجان داده و مسیر را برای شما لذت‌بخش خواهد کرد.

تمام کارها را سریع و بدون‌وقفه انجام ندهید. این را بدانید که ذهن انسان نیاز به زمان دارد تا بتواند اتفاق‌ها را بررسی کرده و به آن‌ها پاسخ مناسب دهد؛ بنابراین پس از این‌که کمی پیش رفتید، به شریک خود‌تان زمان دهید تا بتواند اتفاقات را بررسی کند و یک عکس‌العمل مناسب داشته باشد. تمام موارد گفته‌شده از جزئیات مهم و تاثیرگذار در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی است که باید رعایت کنید.

بدن همسر خود را بشناسید

3. بدن شریک خود‌تان را بشناسید تا پیروز شوید!

برای تحریک شدن و شروع رابطه جنسی، هر آدمی قلق‌های مربوط به خودش را دارد. شاید یک آدم مسیر آرام را به یک فرآیند سریع ترجیح دهد. شاید برخی افراد لمس کردن را دوست داشته باشند و در مقابل، تعدادی از این طریق تحریک نشوند؛ بنابراین یکی از مؤثرترین نوع از انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی شناخت است. لازم است که شما بدن شریکتان را بشناسید.

این شناخت اغلب در چند روز اول انجام خواهد شد. در این مراحل فقط لازم است که در هنگام عشق بازی به شریک خود‌تان توجه ویژه‌ای داشته باشید. باید او را بسنجید و ببینید کدام عمل بیشترین تاثیر را بر روی همسر‌تان خواهد داشت.

هرچند تکراری بودن در عشق بازی یک کار اشتباه است؛ اما اگر روش تحریک فرد مقابل را کشف کنید، دیگر پیروز میدان برای تمامی عمرتان، شما هستید. چراکه می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به بهترین شیوه، شریک جنسی خود‌تان را برای رابطه تحریک کرده و آماده کنید. این مسئله می‌تواند یکی از مهم‌ترین موارد در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی محسوب شود.

4. از اهمیت خلاقیت در عشق بازی غافل نشوید

یکی از اصلی‌ترین موارد در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی داشتن خلاقیت است. اگر برای برقراری رابطه جنسی، همیشه از یک شروع استفاده کنید و پایان رابطه نیز، فقط چند عمل مشخص را انجام دهید، رابطه شما به جایی نخواهد رسید و رشد نمی‌کند.

در زمان عشق بازی باید خلاق باشید. از قبل به این زمان فکر کنید، برای آن برنامه بریزید. راجب آن‌ جستجو کنید و حتی چیز‌های عجیب‌و‌غریب را با همسر‌تان امتحان کنید. سعی کنید هربار در قسمت‌های مختلفی عشق بازی را آغاز کنید و فرآیند رابطه جنسی را در مکان‌های متفاوتی انجام دهید. پایان رابطه نیز باید خلاقانه باشد تا تکراری بودن، رابطه را برایتان عادی نکند.

پوزیشن‌های جالب را امتحان کنید. سعی کنید برای انجام انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی ذهن خود‌تان را محدود و خود‌تان را اسیر چهارچوب‌ها و قوانین نکنید. رابطه جنسی همان چیزی است که باید بدون‌قانون و بدون‌محدودیت انجام شود. در حین این فرآیند خجالت نکشید و پیشنهاد‌های ذهنی خود‌تان را با شریکتان درمیان بگذارید و نظر او را نیز پرسیده و انجام دهید.

به همسر خود احترام بگذارید

5. به شریکتان و خواسته‌هاش به‌شدت اهمیت دهید

انتخاب شریک می‌تواند به‌شدت بر روی کیفیت رابطه جنسی و البته عشق بازی شما موثر باشد. در ابتدا لازم است که شما عاشق همسر‌تان باشید و در ادامه، به او اهمیت دهید. قبل از شروع عشق بازی از او بپرسید که چه چیز‌هایی را دوست دارد و از کدام قسمت رابطه جنسی خود‌تان، لذت بیشتری می‌برد.

از او راجب جزئیات رابطه سوال کنید. حتی می‌توانید از او بخواهید تا راجب عملکرد شما صحبت کند. شما باید به صحبت‌ها و نظر‌های شریک جنسی خود‌تان توجه کنید. این توجه باعث بهبود عملکرد شما و رشد رابطه جنسی برای شما خواهد شد. در انجام انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی سخت نگیرید. اگر شریک شما یک عمل خاص را دوست دارد، در پاسخ نگویید این کار غیرممکن است.

ذهنیت خود‌تان را ارتقا دهید. اگر شریک شما دوست دارد شما را ببوسد، شما با بدخلقی نگویید که از کثیف‌کاری متنفر هستید! بعد از اینکه چندبار این کار را انجام دهید، شریک شما نسبت به رابطه جنسی و عشق‌بازی سرد خواهد شد. این یک مشکل بزرگ است؛ بنابراین قبل از بروز مشکل، سعی کنید همراه باشید و بدون محدودیت فکر کنید.

6. یک ظاهر خوب می‌تواند ضامن عشق بازی باشد

در قسمت‌های قبل گفته شد که مرد‌ها با نگاه می‌توانند به‌راحتی تحریک شوند. در ادامه این مسئله، باید از اهمیت ظاهر آگاه شوید. انسان‌ها اغلب عاشق پاکیزگی هستند. مهم‌ترین فردی که به شما مرتبط است، همسر‌تان است؛ بنابراین در هنگام عشق‌بازی و انجام رابطه جنسی، باید در تمیز‌ترین حالت خود‌تان ظاهر شوید. این موضوع در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پوزیشن رابطه جنسی در بارداری بیشتر بخوانید: پوزیشن‌ رابطه جنسی مناسب در دوران بارداری

قبل از شروع عشق بازی و حتی قبل از اینکه همسر خود‌تان را در آغوش بگیرید، حمام کنید. موهای زائد بدنتان را از‌بین ببرید و سعی کنید بدنتان در شرایطی باشد که شریک شما آن را می‌پسندد. بو، یک فاکتور بسیار مهم است. همیشه سعی کنید یک بوی خوب داشته باشید. اگر عطر خاصی وجود دارد که برای همسر‌تان لذت‌بخش است، از آن استفاده کنید.

اگر خانم هستید، خود را آرایش کنید، همانطور که همسر شما دوست دارد. این آرایش باید متنوع باشد. حتی می‌توانید یک مدل موی جدید را امتحان کنید. لباس‌های خاص و جالب بپوشید. این لباس‌ها در رنگ‌های ویژه می‌توانند همسر‌تان را در شروع عشق‌بازی، بسیار جذب و تحریک کنند.

لب و دندان برای انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی حکم طلا را دارد. مسواک زدن را همیشه و به‌صورت مکرر انجام دهید. لازم است که دهان شما همیشه تمیز باشد و بوی دهان شما باید مناسب باشد. دندان‌های یکدست و درخشان و دهان خوشبو می‌تواند برای شما یک ویژگی عالی باشد.

7. با شریک خود‌تان راحت باشید و از تمامی روش‌ها استفاده کنید

هر فرد باید بداند که شریک جنسی و همسر او، محرم است؛ بنابراین لازم است که در برابر او راحت باشید. اگر چیزی شما را آزار می‌دهد لازم است به او بگویید. اگر راجب قسمتی از عشق‌بازی و رابطه جنسی خود‌تان ناراحت هستید، باید آن را به‌طور شفاف بیان کنید.

این راحت بودن را فقط به رابطه جنسی محدود نکنید. هر زمان که دوست داشتید برای شریک خود‌تان پیام‌هایی با زمینه عشق‌بازی بفرستید. برای این پیام‌ها جستجو کنید و ایده‌های خلاقانه‌ای یه‌دست آورید. حتی می‌توانید نامه‌های عاشقانه با چاشنی جنسی بنویسید و در زمان خروج از منزل، در نزدیکی همسر‌تان قرار دهید. این مسئله یکی از انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی محسوب خواهد شد.

8. زمان‌های خاصی داشته باشید و از آن‌ها بیشترین استفاده را ببرید

عشق بازی نیاز به توجه دارد. ممکن است در‌طی زندگی، زمانی فرا رسد که خود‌تان و البته همسر‌تان به‌شدت مشغول باشید. اغلب زوج‌ها در این شرایط، از رابطه جنسی چشم‌پوشی خواهند کرد؛ اما یک زوج باهوش این کار را هرگز انجام نمی‌دهند. بدن انسان به بدن شریک جنسی خودش وابسته خواهد شد؛ بنابراین لازم است که هر چند مدت یکبار این ۲ بدن در کنار هم باشند.

اگر مدت زیادی از رابطه جنسی شما گذشته باشد، خواهید دید که هیچ کششی به شریک جنسی خود‌تان ندارید. این مسئله درحالی اتفاق می‌افتد که قبل از آن، کشش شدیدی به همسر‌تان داشتید. این موضوع نشان می‌دهد که نباید اجازه دهید آتش بین شما خاموش شود.

می‌توانید زمان‌های ویژه‌ای را انتخاب کنید و در یک مکان خاص، عشق‌بازی را شروع کنید و یک رابطه جنسی عمیق را تجربه کنید. این موضوع در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خرید وسایل عشق بازی

9. اگر در هنگام عشق بازی وسیله‌ای لازم است، آن را باهم بخرید

تعدادی از زوج‌ها در هنگام عشق‌بازی و انجام رابطه جنسی از وسایل و مواد خوراکی خاصی استفاده می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید می‌توانید این مواد را باهم خریداری کنید. این موضوع می‌تواند هیجان را برای شما و رابطه شما بیشتر کند. همچنین ممکن است ذوق شما برای شروع عشق‌بازی زیاد شود و برای شروع رابطه جنسی با همسر‌تان لحظه‌شماری کنید.

10. هیجان را وارد رابطه خود‌تان کنید

در قسمت‌‌های قبل در زمینه انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی گفته شد که انجام کارهای مشترک می‌تواند بر روی کیفیت رابطه جنسی و البته عشق بازی شما موثر باشد؛ اما از هیجان غافل نشوید.

می‌توانید بعضی وقت‌ها لباس، خوراکی و یا وسایلی را تنها خریداری کنید. می‌توانید منزل را آماده کنید یا یک شام خوشمزه درست کنید، می‌توانید یک کار خاص که همسر‌تان دوست دارد را انجام دهید و شریک خود‌تان را سوپرایز کنید. این هیجان می‌تواند لذت رابطه شما را دوچندان کند.

11. قبل از شروع عشق بازی، یک کار جدید انجام دهید

یکی از بهترین موارد در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی انجام یک کار جدید است. شاید این ایده را تاکنون انجام نداده باشید و امتحان آن، بتواند رابطه شما را جذاب‌تر کند. برای مثال، قبل از شروع عشق بازی در آشپزخانه با شریک خود‌تان یک کیک بپزید. در‌طی پخت کیک می‌توانید عشق‌بازی را آغاز کنید و به کار خود‌تان ادامه دهید. زمانی که کیک را درون فر گذاشتید، عشق‌بازی را به‌صورت جدی ادامه دهید.

این روش می‌تواند برای شما یک خاطره جدید را بسازد که هربار از یادآوری آن خرسند شوید. این عمل می‌تواند به روش‌های متعددی انجام شود و فقط لازم است که در این شرایط، کمی خلاق و خوش‌ذوق باشید. انجام یک کار جدید می‌تواند یکی از بهترین ایده‌های انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی محسوب شود.

12. انجام ماساژ یا بوسه‌های خاص

شاید لازم باشد گاهی‌اوقات، مانند یک ماساژور حرفه‌ای کار خود‌تان را انجام دهید. می‌توانید در این زمان با شریک خود‌تان شوخی کنید و حرف‌های جذابی بین شما رد‌و‌بدل شود. یا حتی می‌توانید از بوسه‌های مختلف استفاده کنید تا همسر‌تان شگفت‌زده شود. انجام این کار‌ها می‌تواند از انواع مختلف عشق‌بازی قبل از رابطه جنسی محسوب شده و تاثیر خوبی بر روی کیفیت رابطه شما داشته باشد.

13. هر فرد باید در جایگاه خودش ظاهر شود

اگر مرد هستید لازم است که رفتاری مردانه و حمایت‌گر داشته باشید و اگر زن هستید، باید زنانگی و رفتار دلربا داشته باشید. انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی باید در شرایطی انجام شود که هرکسی کار مخصوص به خودش را بلد باشد.

بهتر است که برخی کارها نظیر رفتار‌های جذاب زنانه توسط خانم انجام شود تا مرد بتواند به بهترین شیوه تحریک شود. البته درمقابل، لازم است که مرد نیز در قسمتی از عشق‌بازی و یا رابطه جنسی، قدرت خودش را به زن نشان دهد تا زن از این طریق بتواند به شریک خودش افتخار کنید.

14. رفتار مناسب، بهترین راهکار است

با شریک خود‌تان مهربان باشید. او را در آغوش بگیرید و به او فرصت دهید تا بتواند خودش را با محیط و شرایط عشق‌بازی وفق دهد. آرام‌آرام پیش بروید. البته نباید سرعت شما خیلی کم باشد؛ اما عجله در عشق‌بازی می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد. از کلمات محبت‌آمیز استفاده کنید. موهای همسر‌تان را لمس کنید. عشق خود‌تان به او را نشان دهید. این موارد از بهترین نکات در انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی محسوب شده و باید رعایت شود.

با همسر خود دوست باشید

15. به شریک خود‌تان به چشم یک دوست نگاه کنید

قبل از گسترش رسانه‌ها، کیفیت رابطه زوج‌ها خوب بود. بعد از به‌وجود آمدن فیلم‌های مخصوص در این زمینه، کیفیت عشق‌بازی و رابطه جنسی بسیار کاهش یافت. رعایت انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی می‌تواند رابطه را برای شما بهبود ببخشد و زندگی را برایتان با آرامش همراه کند.

به‌یاد داشته باشید که مهم‌ترین موضوع در زندگی مشترک شما، همسر‌تان است. به شریک خود‌تان به چشم یک دوست نگاه کنید. انتظار بالایی نداشته باشید و نخواهید که همسر‌تان مثل یک بازیگر  رفتار کند. ما انسان هستیم و طبیعی است که در شرایطی نتوانیم یک رابطه عالی را بسازیم.

به شرایط شریک عاطفی خود‌تان اهمیت ویژه‌ای بدهید. ممکن است لازم باشد که در بعضی موقعیت‌ها، رابطه جنسی شما در ساده‌ترین شکل ممکن انجام شود. در این زمان‌ها درک خود‌تان را بالا ببرید. این را بدانید که اگر همیشه یک رابطه پر‌زرق‌و‌برق و با بیشترین خلاقیت را داشته باشید، ممکن است زمانی خسته شوید. شاید لازم باشید چند بار بدون هیچ‌آمادگی‌ای عشق‌بازی را شروع کنید.

نتیجه گیری

هدف ما از ارائه این مطلب، معرفی انواع عشق بازی قبل از رابطه جنسی است؛ برهمین اساس در ابتدا راجب عشق‌بازی و موارد مربوط به آن توضیحاتی ارائه کردیم. در ادامه، راهکارهایی را عنوان کردیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سطح رابطه خود‌تان را ارتقا داده و آن را بهتر کنید.

شما می‌توانید با استفاده از خلاقیت در رابطه، شریک عاطفی خود‌تان را خوشحال کنید. می‌توانید او را در مکان‌های جدید و با اعمال جدید، هیجان‌زده کنید. لازم است که با حفظ پاکیزگی به همسر‌تان احترام گذاشته و علاقه خود‌تان به او را نشان دهید. با درک کردن موقعیت نیز می‌توانید آرامش در زندگی را برای خود‌تان و همسر‌تان تضمین کنید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا