محتوای سلامتی

چگونه از پزشکان نوبت اینترنتی دریافت کنیم

این روزها اینترنت به یک سرویس جدا ناپذیر در زندگی ما تبدیل شده است و بسیاری از خدمات و سرویس‌ها بر بستر اینترنت به کاربران ارائه می‌شود. خرید، مشاوره، انواع نوبت‌دهی‌ها، تماشای فیلم و سریال، نقد و بررسی، تدریس و آموزش و بسیار خدمات دیگر که امروزه بر بستر اینترنت ارائه می‌شوند. نوبت‌دهی پزشکان نیز یکی از خدمات پرکاربرد این روزهای ما تبدیل شده است.

در گذشته نوبت گیری از پزشکان بسیار سخت و کسل کننده بود و شما می‌بایست در روزهای مشخص و سر ساعات مشخص پای تلفن می‌نشتید و به صورت پشت سر هم با مطب پزشک خود تماس می‌گرفتید و اگر موفق می‌شدید که با منشی صحبت کنید، یا با جمله وقت نداریم مواجهه می‌شدید و یا نوبت خود را برای روزی دریافت می‌کردید که ممکن بود آن روز، روز خالی شما نباشد.

خوب با توجه به مشکلاتی که مطرح شد، نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان می‌تواند بسیار کارامد باشد و به مراجعه کنندگان مطب پزشک و هم‌چنین مدیریت مطب توسط منشی کمک شایانی کند. در نوبت دهی آنلاین پزشکان، دیگر نیازی نیست شما در روز و ساعات مشخصی با مطب تماس بگیرید و با اشغال بودن تلفن روبرو شوید. در نوبت دهی آنلاین، شما روز و ساعات خالی مطب را می‌توانید به صورت 24 ساعته مشاهده کنید و در هر ساعات از شبانه روز اقدام به رزرو نوبت کنید.

در نوبت‌دهی پزشکان به صورت اینترنتی، علاوه بر صرفه جویی در زمان، شما می‌توانید بر اساس روزهای خالی خود و با توجه به ساعات خالی مطب، بهترین روز و ساعات را برای خود انتخاب و بدون دغدغه به مطب پزشک مراجعه کنید.

دکتریاب، سایت نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان

دکتریاب علاوه بر معرفی پزشکان که شامل آدرس، تلفن، آدرس بر روی نقشه، آدرس شبکه‌های اجتماعی و نظرات مراجعه کنندگان است، می‌توانید به صورت اینترنتی از پزشک نوبت دریافت کنید و حتی به صورت تلفنی با پزشک مشاوره داشته باشید.

3 روش اصلی برای نوبت‌گیری از پزشکان در سایت دکتریاب

برای دریافت پذیرش آنلاین و مراجعه حضوری به مطب، به 3 روش می‌توانید از دکتریاب نوبت آنلاین دریافت کنید:

بیشتر بخوانید: پیشگیری از خودکشی ; راهکار هایی که باید بدانید

1- نوبت‌دهی از طریق اپلیشین دکتریاب

یکی از روش‌های دریافت نوبت اینترنتی از پزشکان از طریق دکتریاب، اپلیکیشن اندرویدی دکتریاب است که می‌توانید از طریق کافه‌بازار و هم‌چنین مایکت آن را دریافت کنید و پس از نصب به راحتی نوبت خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

2- نوبت‌دهی پزشکان از طریق سایت دکتریاب

وب سایت دکتریاب، از دیگر روش‌های نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان است، که کافی است برای شروع وارد وب سایت دکتریاب شوید و یا دکتریاب را در گوگل جستجو کنید و بر روی اولین لینک کلیک کرده و وارد سایت شوید. در وهله اول شما می‌توانید تخصص مورد نظر و سپس شهر را انتخاب کنید و سپس بر روی جستجو زده و در نهایت به لیست پزشکان دسترسی داشته باشید و به راحتی و در کمتر از 1 دقیقه نوبت آنلاین خود را دریافت کنید.

3- نوبت آنلاین دکتر از طریق وب اپلیکیشن دکتریاب

وب اپلیکیشن دکتریاب، قابل نصب و راه اندازی بر روی سیستم عامل‌های مختلف ازجمله IOS و Android است. شما کافی است وارد صفحه وب اپلیکیشن دکتریاب شوید و طبق راهنمای مختص سیستم عامل خود، جلو بروید و در کمتر از 30 ثانیه دکتریاب را بر روی گوشی خود نصب کنید. در نسخه وب اپلیکیشن دکتریاب، شما نیازی به هیچ کدام از مارکت‌های ارائه کننده اپ گوشی ندارید و هم‌چنین این نسخه‌ها نیازی به دریافت فایل بروزرسان ندارند.

راهنمای تصویری نوبت دهی اینترنتی

در ویدئو زیر می‌توانید با روش نوبت گیری آنلاین از پزشکان آشنا شوید.

نوبت دهی آنلاین پزشکان برای سراسر کشور

نوبت‌دهی آنلاین دکتریاب، تنها مختص تهران نیست. در دکتریاب اکثریت شهرها و استان‌ها مورد پوشش دکتریاب هستند. به عنوان مثال دکتر منجزی جراح مغز و اعصاب در اهواز، دکتر سیدبهروز دشتی متخصص اطفال در شیراز، دکتر غلامعلی محرابی فوق تخصص گوارش در مشهد، دکتر مینا پوررضا متخصص طب فیزیکی در تبریز، دکتر یزدانی فوق تخصص قلب در کرج، دکتر فقیه متخصص روانپزشک در گرگان، خانم نوروزی روانشناس شوشتر، دکتر حسن امامزاده دندانپزشک در مراغه و بسیاری دیگر از پزشکان سراسر کشور که نوبت‌دهی خود را در سایت دکتریاب انجام می‌دهند.

مزایای استفاده از نوبت دهی آنلاین

  • سامانه نوبت‌دهی آنلاین این امکان را به بیمار می‌دهد تا بدون مراجعه به مطب و با بررسی سوابق و مشخصات پزشک مورد نظر خود بتواند به راحتی نوبت مورد نظر خود را رزرو کند.
  • بیمار در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند نسبت به رزرو نوبت اقدام کند.
  • پیامک یادآوری برای بیمار ارسال می‌شود تا روز و ساعت مراجعه به مطب را فراموش نکند و به هر دلیل اگر نوبت بیمار لغو و یا ساعت آن تغییر کند از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود.
  • صرفه جویی در هزینه‌های مالی و زمانی نیز یکی از مزایای نوبت‌دهی اینترنتی است.
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا